Jedną z firm ściśle współpracujących z Lucasfilmem przy promocji Hana Solo jest sieć amerykańskich restauracji Denny’s. W rozsianych po całych Stanach lokalach tejże knajpy, klienci mogą nabyć specjalne karty i kubki kolekcjonerskie z postaciami z filmu, a także skosztować potraw ze specjalnego menu, przygotowanego z okazji nadchodzącej premiery.

Potwierdzone imiona bohaterów

Zdecydowanie najciekawszym elementem kampanii promocyjnej Denny’s są widoczne poniżej karty z postaciami. Dały nam one lepsze spojrzenie na nowych Mudtrooperów oraz Enfysa Nesta, czyli głównego antagonistę drugiego spin-offu Gwiezdnych Wojen.

Za ich sprawą poznaliśmy również imię sześciookiego kosmity, którego pierwszy raz mogliśmy zobaczyć w materiale udostępnionym jeszcze za czasów „panowania” Lorda i Millera. Przed państwem Argus „Six Eyes” Panox!

Przedsmak Sabacca

Udostępniona przez portal Collider reklama „Solo” w Denny’s rzuciła (bardzo wstępne) światło na grę, w której Han Solo wygra od Lando Sokoła Millenium. Choć jest to jedynie spot promocyjny, jest bardziej niż prawdopodobne, iż obecni w nim kosmici oraz sama scenografia będą również elementami ostatecznego obrazu, który przyjdzie nam obejrzeć w kinach już pod koniec maja.

Menu z odległej galaktyki

Gdyby ktoś chciał zaspokoić pragnienie w iście galaktycznym stylu, może to zrobić pijąc napoje ze specjalnych kubków, na których widnieją wizerunki Lando, Hana, Chewiego oraz Qi’Ry.

A tak oto prezentuje się okładka nowej karty menu, którego pełen repertuar można znaleźć na oficjalnej stronie Denny’s.

JESZCZE WIĘCEJ „HANA SOLO”

Jak zawsze polecamy wam też inne artykuły dotyczące nadchodzącego filmu:

Źródło: odnośnik.