Do premiery nowego dodatku Imperium w stanie wojny pozostały już tylko niecałe trzy tygodnie (15.09) kontynuuję więc moje odliczanie najlepszych i najpopularniejszych talii w obecnej mecie, zanim ulegnie ona diametralnym zmianom.
Oto chyba najbardziej popularna, obok Poe Maz talia, jaka pojawiła się po Duchu Rebelii (o tym jak popularna możecie przeczytać w tym raporcie turniejowym). Oto mono niebiescy złoczyńcy,
młody Vader i Kylo Ren, czyli Emo Kids!
Postacie:
Kylo Ren x2
Pole bitwy:
Ulepszenia:
Iluzja Mocy x2
Rzut Mocą x2
Wibronóż x2
Wydarzenia:
Odbicie x2
Zwątpienie x2
Atak Mocą x2
Odosobnienie x2
Nowe rozkazy x2
Bez litości x1
Jak więc widzicie, talia jest wyjątkowo łatwa w obsłudze i zbyt wielu zawiłości w niej nie znajdziecie. Wystarczy, że Vader regularnie rzuca obrażenia (byle nie te dystansowe) i specjale, to z wygraną nie powinno być większych problemów. Zestaw taki, głównie z uwagi na specjale Kylo, może też stanowić bardzo skuteczną kontrę na bardzo popularne talie z Poe, czy FNem.
Silne strony
O nich zacząłem już przed momentem pisać, aczkolwiek warto raz jeszcze to wyartykułować – chyba żadna inna talia nie ma na chwilę obecną tak dużego, bazowego potencjału ofensywnego, co Emo Kids. A wspomagana dodatkowo ultra ofensywnymi, niebieskimi wydarzeniami i ulepszeniami, potrafi działać niczym walec.
Ale to właściwie tyle, bowiem Emo Kids to także talia wyjątkowo prostolinijna i jednowymiarowa.
Słabe strony
Jednym z głównych i jakże uciążliwych problemów, z którymi borykać musi się ta talią, jest wieczny niedobór zasobów. Przy założeniu, że zawsze warto mieć jakiegoś zaskórniaka na potrzeby wydarzeń mieszających przeciwnikowi szyki, na niewiele więcej zostaje. Skutkuje to tym, że talia jest dość mocno uzależniona od Holokronu, a jeśli on nie przyjdzie i nie będzie działał jak należy, to trzeba będzie mocno zaciskać pasa.
Jak na obecne standardy, talia ta jest też raczej wolna, aczkolwiek mając Vadera i własne pole bitwy, całkiem często zdarza się owo pole przejmować, nawet poświęcając kilka innych, nierozpatrzonych kości.
Wybory kart
Tutaj także niewiele więcej jest do dodania, bo większość kart w talii jest oczywista. Dziwić mogą, co najwyżej, Nowe rozkazy i to w dwóch sztukach, ale o tym, jak istotne jest własne pole bitwy już wspominałem, a Nowe rozkazy, nie dość, że przywrócić mogą je do gry, to pozwalają od razu użyć jego zasady. A to, w kluczowym momencie rozgrywki może być dla przeciwnika niezwykle przykrą niespodzianką.
A tutaj pozostałe talie w przeglądzie:
A jeśli wciąż jeszcze w waszych kolekcjach brakuje kart, koniecznie zajrzyjcie do naszego zaprzyjaźnionego sklepu Sarmata >>