Posiłki przybyły na pole bitwy! Patch 1.7 do gry Star WarsForce Arena jest już dostępny, a wraz z nim otrzymujemy po nowej jednostce dla Imperium oraz Rebelii. Poza nimi łatka wprowadza też do gry wiele zmian dotyczących rozgrywki, balansu i UI.
Imperial Sentry Droid
Imperialny Droid Wartownik to krocząca machina śmierci, którą stworzono w celu oszczędzenia ludzkich zasobów w wyniszczającej wojnie domowej. Droid wyposażony jest w zaawansowany system namierzania, który pozwala mu strzelać ze śmiertelną precyzją i poruszać się jednocześnie. Karta tej jednostki jest klasy rzadkiej (niebieskiej), kosztuje 3 energie i dostępna jest już na Tier 1.
Phoenix Squadron
Najlepsi żołnierze Rebelii to piloci należący do eskadry Feniks. Ci weterani wielu bitew doskonale radzą sobie również w walce na powierzchni planet. Eskadra Feniksa to nowa jednostka wsparcia w grze, na którą składa się trzech pilotów. Feniks Jeden pojawia się na polu bitwy pierwszy i swoją ciężką strzelbą razi fale wroga. Następnie pojawiają się Feniks Dwa i Feniks Trzy, którzy osłaniają flanki swojego lidera blasterami. Karta tej jednostki jest klasy pospolitej (szarej), kosztuje aż 5 energii i dostępna jest na poziomie Tier 6.
Zmiany w grze
- W grze wprowadzona zostaje skrzynka wiadomości, do której będziemy otrzymywać teraz nagrody z eventów oraz zakończenia sezonów rozgrywek. Skrzynka wyposażona jest w funkcję zebrania wszystkich nagród za jednym kliknięciem, co oszczędzi nam odrobinę nadmiernego klikania.
- Liczba poziomów Tier została rozszerzona do 14, a w tym o nowe poziomy jak Kyber Master. Jeśli pod koniec sezonu znajdziemy się na poziomie Kyber/Kyber Master to automatycznie zostaniemy przeniesieni na poziom Kyber Challenger.
- Wraz z nowymi poziomami wprowadzone zostały odpowiadające im poziomy nagród, a wraz z nimi całkowicie nowy rodzaj, czyli Kredyty Sezonowe. Mogą być one wykorzystane w Sezonowym Sklepie na wartościowe karty. Na najniższym poziomie otrzymamy 100 sezonowych kredytów, a na najwyższym aż 500.
- We wspomnianym już Sezonowym Sklepie będziemy mogli zakupić wartościowe karty za sezonowe kredyty, a wśród nich dostępne będą również te klasy unikatowej.
- Podczas wchodzenia do rozgrywki będziemy mogli zobaczyć, na jakim poziomie znajduje się nasz oponent.
- Posiadacze Premium Boostera mają możliwość dodania zdobytych pakietów kart do kolejki otwierania, dzięki czemu dłuższa nieobecność w grze nie zastopuje rozpakowywania naszych nagród. Kolejkę możemy ustalić ręcznie wybierając konkretne pakiety i nadając im priorytet lub ustawić ją w tryb automatyczny.
- W rozgrywce wprowadzono kilka zmian takich jak widoczność zasięgu kart ze strukturami jak działka i moździerze podczas ich rozstawiania, brak resetu umiejętności bohatera jeśli zginął on podczas jej używania oraz dodano strzałkę przy bohaterze która wskazuje pozycję wroga.
- Naprawiono błąd związany ze znikającymi prośbami o karty od towarzyszy z gildii.
- Zmodyfikowano UI targu kart.
- Czas oczekiwania na nowy Play Pack został wydłużony do 24 godzin.
- Poprawiono filtry na czacie.
Balans kart
Boba Fett – zwiększono szybkość jego poruszania (2,5→2,8), a także siłę ataku miotaczem płomieni (0 50%).
Luke Skywalker – może on teraz odbijać także strzały z wieżyczek, aczkolwiek zmniejszono prawdopodobieństwo odbić o 30%.
Evaan Verlain i Chirrut Imwe – zwiększono szybkość przejścia z ataków dystansowych, na walkę wręcz.
Snajper imperialny oraz dresselliański – zmniejszono koszt jednostek (4→3).
Dresselliański wojownik – zwiększono jego życie (846→897) oraz obrażenia zadawane jednostkom (87→104), ale znacznie zmniejszono obrażenia zadawanie wieżyczkom (87→52).
Przy okazji zapraszamy was do naszej facebookowej grupy zrzeszającej miłośników gry Force Arena, oraz do naszej gildii starwarspl.