No i proszę, da się zrobić prostą, a dobrą reklamę z jajem? Da się! Da się zrobić przekonujący i szczery plakat wyborczy? Da się! Da się połączyć jedno z drugim? Jak widać na załączonym obrazku – oczywiście, że się da!
Outdoorowa akcja AXN odbiła się szerokim echem wśród środowisk fanowskich, a i specjaliści z branży docenić muszą zgrabne wkomponowanie akcji w przedwyborczą rzeczywistość połączone z doskonałym zrozumieniem tematu oraz lekkim dystansem do klasyki. Chapeau bas panowie i panie z AXN (względnie agencji odpowiadającej na kampanię), chapeau bas!
Swoją drogą, to śmieszne jest, ale i prawdziwe to, czego doświadczają wszyscy chyba fani SW. Choć każdą z części widzieliśmy już niezliczoną ilość razy, a i na najróżniejszych nośnikach mamy wersje oryginalne, rozszerzone, remasterowane, Special Editiony, Gold Editiony i inne director’s cuty (ja wszystkie swoje kopie SW mam na kasetach VHS), to i tak, kiedy trafiamy na nie w telewizji, to i tak z wypiekami na twarzy zasiadamy przed telewizorami! Dlatego też w każdy czwartek z przyjemnością włączał będę AXN, do czego i Was namawiam 🙂
A jeśli ciekawi jesteście jak wyglądają pozostałe kreacje kampanii AXN zapraszam na FB >>