Netmarble wypuszcza dzisiaj dość sporą aktualizację dla swego gwiezdnowojennego dziecka – Star Wars: Force Arena. Zmiany są dość spore, a prezentują się następująco:

Balans

 Miotacz ognia Boby Fett zadaje 25% więcej obrażeń oraz aktywuje się o 35% szybciej.

– Baze Malbus zadaje więcej podstawowych obrażeń (o 4pkt. na pierwszym poziomie) oraz jego specjalna umiejętność również jest silniejsza (od 330% podstawowych obrażeń zostało powiększone do 390%).

– U-wing kosztuje teraz 3 energie.

– Obszar przyciągający jednostki Slave I został powiększony z 4 jednostke do 5.

– AT-ST prędkość strzelania zostało zmniejszona z 2,5 sekundy na 2,75.

– Koszt Gigoran Rebel będzie wynosił 4 energie.

– Imperial Sharpshooter szybciej strzela. Prędkość została zmniejszona z  1,7sek do 1,55sek

– Dresselian Sniper  podobnie jak w przypadku strzelca wyborowego Imperium zadaje szybciej obrażenia. Prędkość została pomniejszona z 1.8 sek do 1.6 sek

– Dresselian Rebel Warrior będzie kosztował teraz 3 energie oraz będzie zadawał mniejsze obrażenia

– Rebel Drop Pod – z powodu powyższych zmian wojownika, kapsuła będzie kosztowała teraz tylko 4 energie.

Coś nowego

– Sojusz jak i Imperium otrzymują po jednej jednostce  nie zadającej żadnych obrażeń, lecz naprawiającej wieżyczki. Dla Rebelii będzie nim Aqualish Engineer, a dla Imperialców Wed Treadwell Droid. Obie karty są rzadkie (niebieskie), kosztują 3 energii, będą dostępne od 4 tieru oraz naprawiają 1% żywotności wieżyczki i struktury na sekundę. Po naprawie do 100% jednostki natychmiast wyruszają do kolejnej uszkodzonej budowli

                 

– Reset sezonu nie będzie już tygodniowy, jak i jego nagrody zostały zmienione. Przy tej zmianie pojawiła się nowa gwarantowana nagroda i jest  nią losowa karta lidera. Zmiany wyglądają następująco dla tierów:- Z wygranego meczu otrzymuje się więcej kredytów.

– Play pack został zmieniony z silver packa na gold packa

– Pojawią się dzienne misje, które po ukończeniu mogą wynagrodzić gracza od 500 do 10 000 kredytów

– Dla tych co zaczynają przygodę z grą, będzie na nich czekała nowa paczka dla początkujących.

– w menu gildii będzie widać, który członek gildii jest dostępny online

– Zmiana w systemie meczy towarzyskich. Od wejścia nowego patcha w życie, gracze będą grać na tych samych warunkach.

– w chacie gildyjnym można będzie używać emotikonów, identycznych jak podczas meczu.

– awans liderów na wyższe poziomy mocno stanieją. Gracze, którzy aktualizowali swoje postacie przed aktualizacją dostaną rekompensatę w postaci różnicy cenowej.

– Wizytówka lidera będzie pokazywała jego unikalną kartę.

– Nareszcie zmiana karty unikalnej na legendarną została zastąpiona przez zmianę unikalnej karty na unikalną.

– zmienił się czas oczekiwania na ponowną zamianę kart.

– Pojawi się Battle Log, który umożliwi przeglądanie historię swoich odbytych meczy.

– Interfejs „nagród” został zmieniony.

– Przy otwieraniu paczek występuje lista kart zawartych w niej. Dodatkowo można podejrzeć informacje odnośnie tych kart.

– Nad panelem meczy 1vs1 pojawi się nowy przycisk dotyczacy wszelkiego rodzaju misji.

– Po ukończeniu etapu misji, otrzymujesz powiadomienie na całym ekranie.

– Można podejrzeć, które karty są do odblokowania w danym tierze.

– Zmieniono koszt kryształów na paczki. Dodatkowo Diamond Pack zawsze zawiera dwie legendarne karty.

– Minimapka będzie wyświetlała więcej informacji.

– Matchmaking. Gracze nie będą już parowani z przeciwnikami, którzy są ponad dwa tiery powyżej ich, np. Bronzium nie będzie już parowany z Kyber. Dodatkowo parowanie powinno szybciej się odbywać.

– Zmienia się system tracenia punktów. Gracze z tieru 1-3 nie tracą ani jednego punktu przy przegranej.

– Ułatwiono  wymóg spełnienia misji. Nie musimy się już spodziewać grania 50 razy jako Rebelia w pojedynku 1vs1.

– Przy meczach towarzyskich, gracze widzą swoje tiery.

– poprawiono różne błędy.

Lista zmian jest ogromna. Z tego co się zapowiada, to śmiało można powiedzieć, że gra zmieni kompletnie. Miejmy nadzieję, że na lepsze.