strona głównastrona głównaforum dyskusyjnesklep fanów star wars
 SW RPG > Zasadynasze bannery
 Główna
 News
 Wojny klonów
 Epizod II
 Epizod III
 Komiksy
 Figurki
 RPG
 Clone Wars
 Galeria
 Wallpapers
 Czytelnia
 Wywiady
 Humor
 Bank Wiedzy
 Spotlite
 StarCast
 Wassup?
 Polski Stuff
 Fan Films
 O stronie

 Koszulki
 Sklep Star Wars


Sklep Gwiezdne Wojny




d6
O piciu alkoholi... Przekrojowa monografia (?) Frosta o spożywaniu alkoholi w świecie GW... I tego, co cię czeka po fakcie.
Komplikować czy upraszczać - obrażenia w walce. Assarin dzieli się paroma pomysłami na usprawnienie mechaniki walki i zwiększenie realizmu (tudzież śmiertelności) starcia.
Pojedynki Jedi - wersja filmowa. Pojedynki dwóch (lub więcej) Jedi na miecze świetlne to nieodłączny element filmów spod znaku SW i jeden z głównych czynników "klimatotwórczych" Gwiezdnej Sagi. Jeśli jednak rozgrywać takie walki ściśle według zasad mechaniki RPG, to tracą one - łagodnie mówiąc - nieco na walorach wizualnych i artystycznych w porównaniu z filmowymi pierwowzorami. Jak dostosować mechanikę, aby zgadzała się z konwencją kinową - kilka propozycji przedstawia Darklighter.

<< RPG - strona główna






Figurki Star Wars


This site is in no way sponsored or endorsed by: George Lucas, Lucasfilm Ltd., LucasArts Entertainment Co., or any affiliates.
Star Wars and all its characters are (C) and TM by Lucasfilm Ltd.
Website content (C) ICO Squad, 2001-2016