Ciemna Strona mocy, a raczej jej przedstawiciele w postaci Sithów rosną w siłę w mobilnej grze Galaxy of Heroes. Jak przy poprzednich patch’ach wspominali twórcy gry, postanowili poświęcić większą uwagę ciemnej stronie Mocy. Doczekamy się wzmocnienia sithów, a raczej niektórych z ich umiejętności, co zapewni im jeszcze bardziej niszczycielską siłę podczas walk.

Zmiany jakie nastąpią to:

  • Hrabia Dooku:
    • Podstawowa umiejętność zadawać będzie teraz dodatkowe 15% obrażeń po ulepszeniu omega, oraz nie będzie można go skontrować. Dodatkowo umiejętność bazowa będzie mogła debuffować jedi, na co została również zwiększona szansa.
    • Błyskawice mocy? Czemu nie, nie tylko zwiększone zostaną obrażenia, jak i podwyższona szansa na nałożenie stuna. Natomiast po ulepszeniu omega zyska ta umiejętność 50% szans na szok, jak i dodatkowe 15% obrażeń.
    • Perfekcyjna Riposta? Ulepszenie zeta sprawia, że Hrabia zyskuje odporność na uderzenia krytyczne na jedną turę, oraz odzyska 10% osłony za każdym razem jak będzie kontratakował.
  • Darth Maul:
    • Ulepszenie zeta umiejętności Dancing Shadows sprawia, że Stealth i Turn Meter tej umiejętności ignoruje sojuszników posiadających taunt.
  • Darth Vader:
    • Podstawowy atak mieczem Vadera od teraz zadaje większe obrażenia. Dodatkowo po ulepszeniu omega zadaje dodatkowe 15% obrażeń oraz daje 15% szans na zablokowanie umiejętności specjalnych atakowanego przeciwnika.
    • Force Crush od teraz będzie zadawał większe obrażenia. Jakby teraz zadawał małe, ale kto by tam narzekał.
  • Darth Sidious:
    • Podstawowa umiejętność od teraz będzie zadawać większe obrażenia. Ale w zamian tego ignorowanie obrony nie będzie gwarantować krytycznego uderzenia. Natomiast ulepszenie omega sprawi, że będziemy mieć podwójne szanse na ignorowanie obrony w przypadku, gdy atakowana postać ma na sobie debuff.
    • Demoralizing Blows – oczywiście zwiększone zostaną zadawane obrażenia, zaś po ulepszeniu omega oprócz poprzednich bonusów będzie dodawać również Ujawnienie.
  • Savage Opress – osobiście mam mieszane uczucia co do nazywania go sithem, no ale co poradzić. Jego czeka najwięcej zmian:
    • Podstawowa umiejętność – standardowo będzie zadawać większe obrażenia, ale oprócz tego będzie mieć zawsze 50% szans na Zmniejszenie Ofensywy celu, co jest podwojone przy uderzeniu krytycznym.
    • Overpower – po ulepszeniu tej umiejętności do poziomu omega oprócz wcześniejszego bonusu będzie zadawać olbrzymie obrażenia dla celów, które będą posiadać 50% punktów życia lub mniej.
    • Pain is Weakness- zmieniono do procentowego zwiększania obrony, która podwyższona może być od teraz jedynie do 75%. Po ulepszeniu omega zwiększa obronę o 15% jak i dodaje 35% wytrwałości.
    • Brute – kwintesencja Savage’a. Od teraz mając Opressa w swojej drużynie, na koniec tury będzie zdejmował debuffy z randomowego sojuszniczego Sitha, ale za to będzie je zbierał na siebie na jedną turę. Jeżeli zaś uderzy krytycznie zostaną z niego zdjęte wszelkie debuffy. Po ulepszeniu zeta tej umiejętności zaś za każde zadawane obrażenia postać ta otrzyma leczenie w czasie, a po atakach krytycznych zyska 50% na zyskanie Turn Meter, +1 turę do trwania wszelkich buffów. Ktoś tu wyrasta na prawdziwą bestię.

W GoH następuje prawdziwa Zemsta Sithów, ciekaw jestem czy po niej również Imperium będzie kontratakowało, a może nastąpi powrót Jedi do łask. Pewnym jest, ze zapowiedziane pojawienie się Darth Nihilusa sprawi, że Jedi nie będą mieli łatwo.

A Wy jak sądzicie, czy takie zmiany sprawią, że sithowie będą teraz zbyt silni? Dajcie znać w komentarzach.